poniedziałek, 16 września 2013

Powrót!

Hej! No więc, jak ponownie zmieniłam wygląd bloga, nagle naszła mnie wena. 7 rozdział jest już pisany - postaram się wstawić go jak najszybciej :) Przepraszam, że tak długo mnie nie było, że opuściłam tego bloga, że... Ale miałam sporo problemów. No i potem doszła szkoła. Ale już jestem. Mam nadzieję, że nie opuściliście mnie jeszcze. Wiem, że na to zasługuję, ale nadzieja zawsze umiera ostatnia, prawda?
Pozdrawiam serdecznie,
Cave :*
PS. Jak Wam się podoba nowy szablon? <:

Chciałabym Wam polecić parodię HP, pisaną przeze mnie i Izoldę Griffin z najpopularniejszego bloga o Flarry. ;) Na naszym blogu pojawił się już prolog: Chory Portfel i Kamień Półśmierci

13 komentarzy:

  1. cieszę się, że wróciłaś!
    szablon cudowny.
    czekam na nową notkę.
    em.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłaś! :D
    Ja cię nie opuściłam. Cierpliwie czekam na rozdział :D
    A jeżeli chodzi o szablon: Śliczny, świetny i... mega zajebi*ty! *.* .
    Naprawdę Ci świetnie wyszedł :D
    Czekam na rozdział ;**
    Wenki i całuski :*
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  3. JUPI JA JEJ :D
    Cierpliwie na Ciebie czekałam i się opłaciło :D
    ochh szybko dawaj coś nowego :)
    Wygląd świetny :)
    Weny:)
    Pozdrawiam ;)
    Lili.
    panstwowealey.blogspot.com
    ron-hermiona-draco-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na rozdział :) Szablon śliczny, wręcz idealny!
    Pozdrawiam :)

    platynowa-maruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej, hej! Pamiętasz mnie jeszcze? :) Wiem, że dawno tu nie zaglądałam i najmocniej z tego powodu przepraszam, ale już zabieram się za nadrabianie zaległości.
    Szablon śliczny, baaardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam magicznie
    ~hope~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ajk się pewnie zorientowałaś owe zaległości już nadrobiłam
      Pozdrawiam magicznie
      ~hope~

      Usuń
  6. Witam !
    Miło mi poinformować iż zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award !
    Szczegóły tutaj :
    http://yourwonderwalls.blogspot.com/2013/09/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest genialny. Naprawdę świetnie piszesz.
    Już nie moge doczekać się kolejnego rozdziału..
    Pozdrawiam
    Życzę weny
    ~ SMALL
    SCAR

    PS: http://ilosteverythingwhatihave.blogspot.com/ <--------------------------------------- Naprawdę genialny blog:)) Warto przeczytać ...

    OdpowiedzUsuń
  8. KIedy NN?? Wiedz, że czekam z niecierpliwością
    Pozdrawiam magicznie
    ~hope~

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, już od jakiegoś czasu czytam twojego bloga, jest super ^^
    Oczywiście, że nie opuściłam cię! ;*
    Szablon super :D
    Ps: zapraszam do mnie, może ci się spodoba, to nie tematyka dramione, ale bohaterowie są tacy jak Draco i Herm i tak wyglądają :)
    imaginal-and-invisible-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pisałaś kiedyś że to twój 3 blog. mogłabyś podać linki do tych 2 . proszę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden skasowałam, a drugiego tak się wstydzę, że niestety nie podam :D
      Ale oba były o Lily i Jamesie.

      Usuń