poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Historia owładnięta rzeczywistością: Prolog


     
Chłodni letni poranek. Leniwe promyki światła, budzące roślinność do życia. Rześki, wilgotny wiatr hulający nad okolicą. Biały dom. Czerwony dach. Czarne okiennice.
                                                                           ***
 Wstała wcześnie, nie spoglądając na zegarek. Wiedziała, że gdy spojrzy, owładnie nią sen. Weszła do łazienki pod lodowaty prysznic. Umyła zęby, wyszczotkowała włosy. Zrobiła makijaż i ubrała się. Była gotowa. Gotowa na spotkanie z tyranem,  jakim jest rzeczywistość.
 W Ministerstwie Magii jak zawsze aż roiło się od ludzi. Szła naprzód,  nie oglądając się na boki. Wzrok miała twardo wlepiony w sobie tylko widoczny punkt na wysokości jej głowy. Nie zamierzała się poddać. Nie zamierzała uciec.
W Sali Sądowej było mnóstwo osób. Zebrały się wszystkie Rady Czarodziejów z całej Europy. To był TEN proces. Najważniejszy. 
Siedząc w niewygodnym fotelu czekała. I wtedy: "play". Czuła się jak w filmie. Nie mogła się skupić. Nie mogła myśleć. Jej ukochany... Jej miłość, jej dusza, jej serce... Skazana. Wiedziała, że tak będzie. To związek bez przyszłości. Powinna się wycofać, ale tego nie zrobiła. Żałowała... Tylko tego, że nie dała rady. Obiecała, a nie podołała. Czuła się winna. Tak, to wszystko jej wina. Była o tym przekonana.
Rozprawa zakończyła się. Ostatnie spojrzenie. Ból, rozpacz i tęsknota. Standard. Ale tu było coś więcej. Poczucie winy? Lekkie niedowierzanie i zagubienie? Nikt tego nie odgadł.  Wyszła z Sali.
            Zapaliła. To przynosiło jej ulgę. Nie płakała, już nie miała siły. Nie wiedziała, jak jej życie ma teraz wyglądać. Zawiodła. Nie udało jej się sprowadzić go na dobrą stronę. Przegrała.
  Wsiadła na motocykl. Odjechała z piskiem opon. Nie zdążyła złapać ostatniego spojrzenia ukochanego.

Pisk. Czerwone światło. Krzyki. Huk. I ciemność... Nastała już tylko ciemność.

***
Hej, witam na Prologu. Mam nadzieję, że jest trochę tajemniczy i od razu mówię, że wybiega w przyszłość :D. Wiem, że to nie jest typowy prolog, ale taka mnie naszła wena. Ocenę pozostawiam Wam :D
Pozdrawiam,
Mionka M.

25 komentarzy:

  1. siemaneczko ;*
    no, no ciekawie się zaczyna :D. Masz fajny styl pisania. Tylko tworzysz strasznie krótkie zdania :O ale mi to nie przeszkadza :D
    Na pewno będę tu zaglądać i dodaję Cię do polecanych!
    pozdrawiam:D
    Shadii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdań: nie będą takie zawsze przecież :O! To tylko do Prologu... Hehh ;D Cieszę się, że jeszcze mnie całkiem nie schejtowałaś :D
      Również pozdrawiam,
      Mionka M. :D

      Usuń
  2. Tak jeszcze nawiasem. Kiedy nowa nocia? ;> teraz ja będę Cię męczyć! HA! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa nocia w trakcie pisania :D Myślę, że gdzieś jutro lub w czwartek powinna się pojawić :D

      Usuń
  3. Słiiitt haha ... Nie no super, pięknie, hiper, zajebiście , i bardzo ciekawie milordzie .. Chcem jeszczem !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste ! . Dajesz dalej ! . Zakochałam sie w tym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Bardzo się cieszę, że ci się podoba... :D

      Usuń
  5. Kiedy nowe wpisy ? Chce więcej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN jest już pisana... Myślę, że do czwrtku powinna się pojawić :D

      Usuń
    2. Wii ^^ ;)

      Usuń
  6. Hey! Fajne, chociaż na początku te krótkie zdania raziły po oczach. I od razu Ci mówię, że jeżeli będzie sad end, to się fochnę. Bardzo poważnie. Bardzo. Bardzo bardzo. Bardzo bardzo bardzo. Bardzo... zresztą już wiesz ;)
    Trzymam kciuki!
    Camme

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Szybko nową notkę dodawaj! Ale to już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN notka będzie do czwartku :D Jest w trakcie pisania ..

      Usuń
  8. Super prolog i jestem ciekawa dalszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nieee ! :x hermiona miała wypadek ! ;(
    Prolog świetny i baaardzo tajemniczy, przez co wyszedł genialnie ! :D
    Kiedy nowa ?

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nową notkę właśnie kończę pisać, także mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj ją dodam! :D Dziękuję za bardzo miłe słowa ;D

      Usuń
  10. KOCHAM!!! Prolog genialny, masz talent dziewczyno!!
    Strasznie mnie zaciekawiłaś <3
    Kocham Dramione, mój ukochany paring ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zaczyna. :3
    Idę czytać dalej i zapraszam do mnie - http://milosc-na-ostatnia-chwile.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, natrafiłam tu przez przypadek i postanowiłam przeczytać twoje opowiadanie. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie z tym prologiem. Co prawda przyszłość nie przedstawia się różowo, ale w taki sposób jest bardziej realistycznie. Przypuszczam, że główną bohaterką jest Hermiona, a skazańcem Draco. Lecę czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne opowiadanie! Czekam na kolejny rozdział:) Życzę weny!!!

    -AGS

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :) Chciałam tylko dać znać, że już tu jestem. Podoba mi się sposób w jaki piszesz, ale muszę przeczytać następne rozdziały żeby powiedzieć coś więcej. Ogólnie fajny prolog, taki tajemniczy xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle intrygujący... ale i ciekawy prolog. :)
    Nic, tylko czytać dalej ! :)
    ~Mudblood

    OdpowiedzUsuń