poniedziałek, 29 kwietnia 2013

The Versatile Blogger


  Jej, zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez Soushi Ola (nie wiem, jak to odmienić :D) z bloga: http://soushi-writes.blogspot.com . Bardzo jej za to dziękuję! :**


 

 Zasady: 
 1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu. 
 2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
 3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
 4. Nominować 10 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
 5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.



 7 faktów o mnie:
 
 1. Mimo, że się nie uczę, osiągam wiele sukcesów. 
 2. Gdy przeczytałam HP, nie uznawałam Dramione (jak to możliwe... O_O)
 3. Mam zielone oczy, chociaż wiem o tym dopiero od niedawna - wcześniej byłam święcie przekonana, że mam niebieskie. :D
 4. Uwielbiam robić Kremowe Piwo.
 5. Często mam wielkie ambicje by coś zrobić, aż tak wielkie, że mi się tego nie chce.
 6. Kiedy byłam mała bardzo lubiłam sprzątać, a teraz mam w pokoju jeden, wielki syf i dobrze mi z tym.
 7. Taki paradoks: jestem wesołą i przyjacielską osobą, a historie i wiersze lubię pisać mroczne i tajemnicze, często z cierpieniem i śmiercią. (niektóre historie...)



Nominuję: 

 1. www.milosc-wbrew-rozsadkowi.blogspot.com
 2. www.dm-i-hg-story-of-us.blogspot.com
 3. www.dramione-zakazana-historia.blogspot.com
 4. www.zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com
 5. www.nienawisc-milosc-dramione.blogspot.com
 6. www.milosc-na-ostatnia-chwile.blogspot.com
 7. www.dramione-next-year.blogspot.com
 8. www.grangerandmalfoy.blogspot.com
 9. www.my-obsession-draco-and-hermiona.blogspot.com
 10. www.diabelska-wpadka.blogspot.com



Pozdrawiam,
 Mionka M. <3


18 komentarzy:

  1. No i baaardzo dobrze, że zostałaś nominowana. c: xd
    Cieszem się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, gratuluję!!! W pełni zasłużyłaś ^^
    *podaje cytrynkę, żeby nie przesłodzić*
    Camme
    ♫♥♫

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej! Dzięki za nominację!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji Miona ;**
    Dziękuję też na nominację ;) Chociaaż uważam, że na to nie zasłużyłam, ale... bardzo Ci dziękuję <33
    G. Potter

    OdpowiedzUsuń
  5. Mionuuuuuuś :D Gratuluję nominacji! Zasłużyłaś!
    Również chciałam podziękować za nominowanie mnie! <3
    Powodzenia w pisaniu, Mała! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję i dziękuje! :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodaje jeszcze, że ja również nominowałam cię do The Versatile Blogger. :*

      Usuń
  7. Serdecznie zapraszam na Rozdział 007 „Przeszkody” na adres http://pokochac-lotra.blogspot.com. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.
    Również dostałaś nominację ode mnie.
    [wojna-zartow]
    F.
    [women-of-holmes]

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem... Ta notka jest dla mnie ważna, dlatego pracuję nad nią bardziej intensywnie, a do tego w międzyczasie piszę jeszcze pracę na konkurs... :c Ale mam nadzieję, że do końca majówki dam radę ją napisać.
      Pozdrawiam,
      Cave
      PS. Zmieniłam nick z Mionka M. na Cave Inimicum :D

      Usuń
  10. zmieniłam pytania, możesz śmiało odpowiadać już :)
    pozdrawiam, Bella.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia, pomyślności, radości. Weny o każdej porze dnia!
    Draconowych snów (w większości). Dobrych, z jakości, sad endów. Wspaniałych czytelników. Żebyś obejrzała 'Sherlocka'! By dobrze Ci się grało w tenisa. Wygranej w konkursie!
    Życzy F. :*
    Ps Nie zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :D Tak to ponownie ja. Już ci napisałam życzenia na GG, ale czemu też nie tutaj? :D . No to tak... Dużo szczęścia i pomyślności, uśmiechów każdego dnia, zdrowia i spełnienia marzeń. Dobre oceny w nauce, wygranej konkursie i dobrego grania w tenisa. Tego tobie z całego serducha życzy Ginny Potter ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia.. :*
    A teraz gorsza wiadomość:
    mianowicie nie mam internetu. Jest to bardzo złe, od 4 maja router mi się zepsuł. Mam notkę napisaną od dawna, ale nie mogę jej wrzucić... :"c
    Bardzo przepraszam i nie wiem kiedy pojawi się notka :c
    Teraz jedynie weszłam z komórki, ale... Bardzo się smucę :c
    Pozdrawiam smutno,
    Cave
    PS. Zmieniłam nick na Cave Inimicum

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! U mnie już od tygodnia rozdział 2!! Wpadniesz? Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna
    ~hope~
    Ps. Czekam z utęsknieniem na NN i myślami zabijam i tak już nieżywy router XD

    OdpowiedzUsuń
  15. masz ciekawy, pełny kontrastów charakter :p
    Jeśli masz ochotę, to spotkajmy się kiedyś i ,,przy kremowym piwie'' porozmawiamy :p
    haha !
    ~Mudblood

    OdpowiedzUsuń