poniedziałek, 13 maja 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Bella wizzard z bloga: http://zajdziemynakoniecswiata.blogspot.com , za co bardzo jej dziękuję :**
Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Odpowiadam na pytania:
1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Aktorką. Zdecydowanie aktorką, chociaż pisanie kryminałów też mnie pociąga. Może wydać się to jako szczeniackie marzenia, ale ja myślę o tym na poważnie. Doświadczenie już mam, więc nie będzie trudniej niż powinno być.

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem bloga?

Z tym blogiem? Czytałam dużo Dramione, aż postanowiłam sama napisać coś o tym parringu. Wcześniej pisałam o Lily Evans... Lecz Dramione zaczęło mnie fascynować. Już wcześniej kochałam Draco, więc...Włożyłam w ten blog wiele pracy, bo musiałam sama przejść przez całe ustawianie szablonu i innych rzeczy, całkowicie tego nie umiejąc. Podeszłam do tego naprawdę poważnie, mam napisane całe strony o postaciach, drzewa genealogiczne, rysunki postaci, miejsc, opisy... Miałam cały dziennik o tym blogu, nawet jak nie pisałam jeszcze.

3. Czym dla Ciebie jest pisanie?

Na pewno częścią życia. Piszę od małego i tak naprawdę... Nie wyobrażam sobie bez tego życia. Gdy jest mi źle - piszę, gdy się cieszę - piszę, jestem zła - piszę... To moje oderwanie od rzeczywistości. Od trudów codziennego życia. Jest to także pomysł na dalsze życie. Bardzo chciałabym napisać książkę kryminalną lub science-fiction...

4. Jakie książki czytasz?

Lubię fantastykę, kryminały, science-fiction, czasem nie pogardzę dobrym romansem. Ciekawi mnie mitologia grecka w nowoczesnym wydaniu. Z tytułów to na pewno: "Harry Potter", jest dla mnie zawsze na pierwszym miejscu. Potem jest "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy", wielbię także polską serię: "Felix, Net i Nika"... Klasyka: "Sherlock Holmes". Zabieram się do czytania Szekspira....

5. Jakie są Twoje pasje/zainteresowania?

Aktorstwo - kocham to. Także rysowanie, pisanie, taniec, gimnastyka... Czytanie dobrych książek również mogę zaliczyć do zainteresowań. I wymyślanie. Wszystkiego, począwszy od zwykłych postaciach, przez pojedyncze sceny, kończąc na zawiłych sytuacjach. Właściwie wielką frajdę sprawia mi wymyślanie głupich pomysłów na Dramione. Na przykład ostatnio wymyśliłam Dramione, w którym... Draco byłby Gryfonem i miał charakter Hermiony, a Hermiona byłaby Ślizgonką z charakterem Dracona. Całkiem mi nie pasuje do wersji kochanego przez ze mnie Draco - prawdziwego Ślizgona, ale jest to co najmniej oryginalne i przezabawne :D W mojej głowie rodzą się głupawe i poważne, śmieszne i tragiczne, smutne i wesołe momenty z życia Dramione. Moją pasją jest zbieraniu ich do kupy i pisanie tego bloga.

6. Ulubiona aktorka?

Na pewno Emma Watson. Nie tylko przez rolę Hermiony (chociaż w znacznej części :3), ale przez jej charakter i osobowość. Jest odważna i nie boi się wyzwań. Jeszcze bardziej pokochałam ją po obejrzeniu filmu The Perks Of  Begining a Wallflower. Była boska. Śledzę jej karierę i, jak tylko wychodzi jakiś film z jej udziałem, od razu oglądam. Podziwiam ją za jej umiejętności aktorskie... Mało która aktorka tak wspaniale odegrałaby rolę Hermiony :D

7. Ulubiona postać fikcyjna?

DRACO MALFOY! Wiem, nie jestem oryginalna, ale nie zamierzam. Kocham Dracona za jego tajemniczość, za jego... Wszystko. Każda Dracomaniaczka mnie zrozumie.

8. Masz zwierzątko?

Tak, mam! Kocham pieski i rybki, czyli - a jakże by inaczej - mam w domu dwa akwaria pełne najróżniejszych gatunków ryb i małego pieska o wdzięcznym imieniu Kodi, który ma dwa lata. Nie wyobrażam sobie bez nich życia :>

9. Masz rodzeństwo?

Tak, mam dwóch starszych braci.
A oprócz tego mam również przyszywaną brato-siostrę, siostro-brata i siostrę (właściwie to jeszcze trzy dodatkowe, przyszywane siostry, ale ich nie znam :D).

10. Masz jakieś przezwiska?

O tak, dużo. Najczęściej używanym jest Mionson - nie wiem, skąd się wzięło, nie pytajcie. W każdym razie moi znajomi je bardzo lubią.
Potem jest jeszcze Mionka M., mój poprzedni nick.
Dużo ich przewinęło się przez moje życie, nie będę wszystkich wymieniać.
Miałam nawet Wiewióra, chociaż mam blond włosy -.-, no i teraz jeszcze doszło Cave.
Było też Krówcia... O.O

11. Gdzie mieszkasz?

Wyobrażam sobie, że w Hogwarcie. Aczkolwiek mieszkam jednak w Polsce, w mieścinie nazwanej Głogowem, na Dolnym Śląsku. Nie wiem, czy komuś to coś mówi, ale cóż. :D
PS. Nie jestem mugolem, po prostu uczę się magii w domu. ;>


Nominuję:


Kolejność przypadkowa. Bardzo przepraszam, że tylko tyle, ale nie wiem, kogo jeszcze. Mam tyle zakładek z blogami… że sama się w nich gubię :) Przepraszam, jeżeli kogoś nie wymieniłam, a czytam opowiadanie. Naprawdę nie chcę nikogo urazić.
PS. Bardzo niedługo pojawi si
ę nowa notka, zapraszam :D


Moje pytania:

1.      Dlaczego taka tematyka na bloga?
2.      Czytałaś Harry’ego Pottera po angielsku?
3.      Kim chcesz być?
4.      Czy byłabyś w stanie wymyślić równie piękną historię jak Rowling?
5.      Twój ulubiony aktor?
6.      Ulubiony pisarz – oprócz J. K. Rowling ;)
7.      Mieszkasz w mieście, czy na wsi?
8.      Lubisz swoją/e  szkołę/studia?
9.      Gdzie ostatnio wyjeżdżałaś?
10.    Lubisz swój plecak/torbę? (nie wiedziałam, co dać :D)
11.    Jaki pierwszy blog Dramione przeczytałaś?

Pozdrawiam,
Cave
PS. Mieszka ktoś w Krakowie? Właśnie jad
ę w środę na trzy dni tam :D

PS. 2. Niedługo powiadomię o nominacji, w sobotę najpewniej, jak wrócę z wycieczki.

3 komentarze:

  1. Dziękuję! Oj... Wielkie dzięki!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do:
    1. ty też ? :*** <3 spotkamy się na planie filmowym :p
    2.ja też zaczynam tworzyć i podobnie jak ty robię sobie notatki : wymyślam tematy zajęć, zaklęcia, receptury i historie magicznych ludziów xd i szmagluje od początku ,,HP'', by znaleźć jakieś ciekawostki :p Moja bratnia dusza ! :)
    3.ej, my czasem nie jesteśmy bliźniaczkami ? O.o
    4.też kocham te książki <333 (nie tylko, ale m. in.)
    5.o nie nie xd nie cierpię rysować :p wolę tańczyć lub śpiewać ^^ masz dużo zainteresowań :p
    6. moją też <333 haha xd :p
    7. rozumiem :3
    8. zwierzątka zawsze spoko xd
    9. yy.. ciekawie xd (nic nie zrozumiałam :)
    10. haha xd :D
    11. to podobnie jak ja :D
    hm.. xd i właśnie dlatego ocham czytać blog twojego autorstwa <3
    ~Mudblood

    OdpowiedzUsuń