czwartek, 22 sierpnia 2013

Liebster Award

Dziękuję! :*
Dziękuję Kaji Malfoy z bloga: http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com za nominację ;)
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi:
1. Jaki patronus?
Myślę, że moim patronusem byłby jeleń, ewentualnie sarna, ponieważ kocham te zwierzęta! :D

2. Co sądzisz o Sevmione?
Bez obrazy dla fanów tego parringu, ale... Parafrazując nonsensopedię: "Severus Snape i Hermiona Granger. Nieważne, że Snape jest nauczycielem, ma trzydzieści osiem lat i jest brzydki jak noc listopadowa. Hermionę to pociąga. Akcja zwykle zaczyna się od tego, że Hermionka ma pomagać w robieniu zup... eee... eliksirów, przez co ma szansę uwieść Nietoperza i dać mu się przelecieć szansę na lepsze życie." :D 

3. Ulubiony członek Zakonu?

Zdecydowanie Lily Evans.

4. Ulubiony członek Śmierciożerców *bez skojarzeń*?
Oczywiście, że Draco, ale poza młodym Malfoyem - Bellatrix :3


5. Co sądzisz o Draconie?

Tu mogłabym rozpisywać się w całym tomiszczach. Jednak skrócę ;)
Draco zawsze będzie dla mnie zagubioną duszą, która nie zawsze wie, co dla niej dobre. Jestem pewna, że często wahał się nad stronami, jednak wybrał zło - zupełnie jak Josh Newman z trylogii "Sekrety nieśmiertelnego Nicholasa Flamela" (kto nie czytał - gorąco polecam!). Myślę, że, tak jak u Josha, przeważyły korzyści. Nie łudźmy się - Draco to Ślizgon, człowiek biznesu. Na pewno obliczył straty, jakie by go dosięgnęły, gdyby przeszedł na stronę Zakonu. Również terror ojca zadziałał swoje. Oboje wierzyli, że Voldemort wygrał. Draco na pewno szukał miłości, jednka był zbyt dumny, by się do tego przyznać. Uważam, że jest bardzo intrygującą i tajemniczą postacią, szczególnie w szóstym tomie. Chciał być śmierciożercą, jednak (co zupełnie normalne) załamywał się, gdy coś mu nie wychodziło. Był Ślizgonem i nie miał odwagi, by stanąć w obronie innych. Kocham go ;)

6. Masz jakieś inne hobby?

Oczywiście! Oprócz pisania zajmuję się grafiką komputerową i wiążę przyszłość z informatyką. Moim hobby jest także Emma Watson (pozdrowienia dla Emmistów :***). Rysuję, maluję, szkicuję, najczęściej wieczorami. Czytanie książek to moja pasja! Jestem w tym bardzo podobna do Hermiony. Nie lubię się uczyć, ale uwielbiam zdobywać nową wiedzę i wykorzystywać ją w praktyce.

7. Skąd pomysł na to opowiadanie?

Sama nie wiem. Czytałam Dramione daaawno temu, potem przerzuciłam się na Jilly. Sama pisałam historię rodziców Harry'ego ;) I pewnego dnia, jeszcze na onetowskim blogu o Jamesie i Lily, nagle naszedł mnie pomysł na obecny prolog. Napisałam go, bez myśli o głównych bohaterach (chyba pierwotnie był o Lily i Jamesie...). Potem powróciłam do czytania Dramione, założyłam bloga i, myśląc nad prologiem, przypomniał mi się tamten - i tak powstała ta historia ;)

8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

W poprzednim Liebster pisałam o aktorstwie. Teraz też o tym marzę, jednak o aktorstwie teatralnym. Sądzę jednak, że jestem na to za stara, a przyszłość tkwi w internecie. Założyłam, że będę informatykiem, grafikiem komputerowym, bądź animatorem filmowym, a wieczorami będę pisała powieść fantasy.

9. Ulubiony parring? (nie licząc Dramione, o którym piszesz)

Nie wiem, czy potrafię wybrać. Uwielbiam Harry'ego w parringach, byle nie z Ginny. Blinny kocham, jednak nie wiem, czy jest moim ulubionym parringiem. Ta para jest taka nierealna. Może Blaise i Pansy? Albo... Nie, chyba zostaję przy Jamesie i Lily ;)

10. Ulubiony kolor?

Zielony! Po części dlatego, że jest to kolor Slytherinu, do którego przynależę (nie ze względu na Draco), a po części dlatego, że takie są moje oczy. A kocham zielone oczy (mam oczy jak Lily Evans! ;3). Ta barwa jest przepiękna. Wiosna - wszystko budzi się do życia. ;)

Później dodam nominowanych ;)
Pozdrawiam, Cave

3 komentarze:

  1. http://f.kulfoto.com/pic/0001/0016/q8Ik215507.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Należało Ci się :) kiedy rozdział? Zapraszam do siebie na nowy,
    Gosia :)
    czekalam-na-ciebie-cale-swoje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń